//The Roses
Bonjour!

~Hey you! Touch The Picture~



Home About Linkies Stuff

Assalamualaikum and Hello! Welcome to my Blog. Enjoy your trip here!



Tagboard!



Back to past



Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Template: Intan Aqilah
Edited By: edMalice
Own This Blog: Hanani
Others:   



 Pada 28.11.2013..bersamaan hari khamis...sesuatu telah berlaku keatas diri saya.....saya telah terlibat dalam satu kemalangan....yaitu saya telah terjatuh dari motor yang ditunggang oleh sedara saya di Tanjung Karang...saya telah mengalami kecederaan yg agak parah di kaki...bahagian lutut kaki kanan saya terseret di atas jalan raya ( pergh , sakedd woi ~ ) dan sy terminum air hujan yang tertakung dekat jalan raye tuu . haha . kenangn pertama meyh . sakit btol lah wey . hadoi ! huahuahua . tapi kan ? ,,, kenape aku asyik gelak je walaupon sakit . sdeyh btol la . malang btol naseb hari neyh . sepatutnye  , aku tak patot jadi pelarian ary neyh . harap - harap korang faham ape itu pelarian ( sy tak lari dari rumah , aku lari tak jaoh pon , cume dalam 500 m cmtu la . tapi , ape nak buat naseb badan bhai :) . sdeyh btol laa :'( . kepada my beloved friends , pray for me and my cousin . untuk cepat sembuh . aku mengharapkan doa kalian , .....
P/S ; aku harap korang semue tak bawak moto laju2 kay .